Nice

Kanske dags för lite uppdatering. Jodå, igår så jobbade jag. Härligt härligt. Idag så har tiden gått åt till innebandy. Syrran, jag och hennes innebandykompisar kollade på två matcher på Sporthallen. Vi var där i ungefär 5 timmar totalt och stjärten tycker inte om det så mycket. Jag måste säga att dessa bänkar inte är så ergonomiskt positiva.
Men det var ju fina killar där, både på plan och på läktaren. ;D

Nu så lyssnar jag på musik och laddar inför lite Naturkunskap A. Några frågor som ska vara besvarade tills imorgon och imorgon så ska jag också bli av med min sista mjölktand. ÄNTLIGEN!



*Min älskling har ett hjärta av snö, så skört och vasst som skaren. Och det smälter lika lätt som isen i glaset som hon lämnat i baren*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0