Jobb idag



Jajemen!
Idag blir det jobb. Men skola först förstås. Det blir en lång dag och vi slutar kl 16. Lite trögt att börja veckan med en lång dag.

Det blev ingen bio igår. Jag tror att ingenn var riktigt sugen att göra det. När vi var på ICA MAXI så var kl 8 och vi kände att de var tur att vi inte valde bio. Det hade nog varit bortkasatde pengar då vi hade somnat i den sköna biostolen. Iställen for vi hem, och spelade Happy Aquarium och FarmVille på Facebook. Haha! Jag vet, jag är lite sen med att upptäcka det men kul var det i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Kan inte ha nudie jeans jag, ser ut som kalle anka, konstig passform :P

2009-09-29 @ 16:03:29
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: hihi, vad roligt, då har gjort det ett tag iaf:)



Haft en bra kväll?

2009-09-29 @ 21:21:29
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0