Mmmmmasage



Jag var till tandregleringen idag och skulle spänna mina tandställning vilket gick på 3 sek. Jag träffade också mina förra klasskompis där och han hade kommit till den stora dagen då hans tandställning skulle plockas isär- alltså ta bort den! Nu kan jar kanppt vänta mer innan min ska bort. Om 6 veckor har jag nästa tid och då lär jag bara ska spänna igen. Men jag hoppas att tiden går fort, vilketden gör nuförtiden. :)


Efter mitt så otroliga, långa och krävande besök på tandregleringen så gick jag till mammas jobb. Där hade jag ungefär 2 timmar över tills skolan började och det var där som jag fann godingen på bilden!


Det var skönt när den träffade mina ömma punkter men jag måste nog säga att jag är lite för liten för en sådan stor blaffe. Men nu kan jag i alla fall säga att jag har provat en sådan. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0