GÅRdagen

Det blev jobb igår. Efter praktiken så fick jag ta rast och ladda inför kvällen och sen stämpla in för jobb. Jag kan säga det att det var tufft igår. Mycket folk och man hann nästan inte ens med sig själv. Jag fick hoppa in och sy lite jeansfållar till och med.

Jag var så slut när jag kom hem men jag hoppa i mina springskor och gick ut på prommis. Om man ska göra det så ska man göra det på en gång när man kommer hem. Annars blir det inte gjort.
Jag tycker om att gå på prommis och lyssna på musik. Kanske leka lite musikvideio och göra lite sköna moves. ;)
Men självklart så lyssnade jag på Justin Bieber. Fortfarande lika grym. :)



Nu så ska jag sluta innan det blir för lååååååångt. Det blir bara för jobbigt. :)

 

Ikväll blir det våfflor!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0