Måndag=APU, som vanligt då

Idag har jag varit på praktiken. Jag har galgat av linnen, vikt ihop dom, klistrat på storleksduttar. Sen så har jag galgat av linnen, vikt ihop dom, klistrat på storleksduttar. Efter det så galgade jag av linnen, vek ihop dom och klistrade på storleskduttar.
Ja alltså idag så har jag galgat av linnen, vikt ihop dom och klistrat på storleksduttar.

Det var ungefär det som jag gjorde på praktiken: galgat av linnen, vikt ihop dom, klistrat på storleksduttar.


Jag har också galgat linn... Nej, jag skojar. Det jag tänkte säga var att jag har lyssnar på Kungen Justin Bieber. Hela långa dagen!
Min dag med terapi-göra har inte varit så dålig ändå när öronen har fått en spa-behandling istället av bra musik och talang. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0