She´s the heart inside your soul

Ikväll sitter jag här vid köksbordet liksom igår. Pluggning betyder det. Småföretagande B har vi prov i imorgon och det känns helt okej inför det. :) Jag ska nog ta med mig papperet till sängen och läsa in i det sista.

Vi börjar egentligen 10.10 imorgon men eftersom att det ska vara ett möte i aulan så börjar vi 10 min tidigare, men det är ju inte hela världen.
Mötet är angåendeflytten till Hedbergska. Eller ja, möte och möte. Samlingsgrej, typ. Nu blev det tydligare va? Bra!


Ja, just det. Hedbergska. Vi kanske ska flytta till Hedbergska till hösten och vi lär ju ska få besked om det imorgon. Jag vill inte...




It took one look into your eyes to know that
I would love you endlessly

-Fin textrad. Gissa vilken artist som sjunger den. ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0