11 timmar

11 timmar. Det är vad jag har spenderat av mitt dygn på JC idag. Jag klagar inte. Jag hade lätt kunnat varit där en timme till. Alltså 12 timmar. 8-20.

Min handledare och chef plcokade upp mig imorse vid 8-tiden. Eftersom väldigt mycket nya leveranser kommer till höstkollektionen så måste man utnuttja den tid man får. Det är 10-tal kartonger som kommer varje dag och det är inte lätt att blir klar när även kunder ska ha hjälp osv.
Så därför befann vi oss där lite tidigare än vanligt för att komma ikapp någorlunda.


Aja, inte så intressant kanske. Imorgon är jag ledig i alla fall. Tänkte att jag skulle sova ut men samtidigt så tänkte jag åka in till körskolan och sitta ett par timmar och studera. Det gör mycket! Kanske klara Fas B någon omgång.

I helgen blir det jobb. 18 timmar av 18 möjliga. Mmm, det blir en hyffsad lön i september liksom augusti.

Jag klagar inte, jag gillar det!


Too bad bara att mor kommer hem under helgen, precis då jag jobbar men faktiskt! På onsdag ska jag åka till henne i Umeå och vara kvar till fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

har du bokat bussen?

2010-08-13 @ 09:15:05
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: Erika

Fin blogg! :)

2010-08-13 @ 12:02:24
URL: http://arerich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0