Ume!

Yes! Jag befinner mig i Umeå, där mamma bor på veckorna. Jag sov jättegott inatt. Och förövrgit så gick bussresan oväntat fort!
Det är verkligen tid att döda, men idag ska vi göra stan. Ni vet JC finns ju här och det är verkligen skitkul att gå och kolla i andra JC-butiker. :)

Vi var en snabbis på gallerian igår men jag gick rakt förbi JC och kollade inte ens in för jag ville spara det till idag! ;) haha


Nu ska vi snart gå ner till maten och äta lunch. Det var lite mycket folk när vi kom från en cykeltur förut. Så vi väntar en stund på hotellrummet. :)

Vi har alltså hyrt cyklar. 30 kr för en hel dag, billigt! Det är bara att sätta sig på cykeln så är man i stan, smidigt!



Kanske hörs nå mer, hejsevejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0