10/1-10

Det är ett lite roligt datum att skriva. Annars brukar jag aldrig skriva datum i bloggen eller som rubrik. Första gången som jag skrev datumet på det här året var igår när jag jobbade då jag gärna ville skirva 09 men pennan strejkade.

Nu så har jag kommit hem efter 2 timmars träning. Det var inte så jobbigt som jag hade förväntat mig vilket var skönt. Det är klart att man blir trött men inte spyfärdig. Det måste ju betyda att man har blivit bättre i fysen. :)

Imorgon börjar en ny vecka och som vanligt de första 2 dagarna på JC. Vi brukar alltid ha träning på måndagar men skippar den imorgon då vi ska testa nya hallen i Haga på tisdag. Troligtvis utan sarg men jag stör mig nog inte så mycket av det. :)


Nu så blir det kyckling till middag och efter det lite (,nej mycket!,) Cheeseballz! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0