Allmänt

Det blev ingen film för mig igår. Åhh, jag som ville se den men kroppen sa ifrån. Jag lyckades inte hålla mig vaken till kl 18 ungefär. Vid 19 somnade jag bums i sängen och sov till klockan 6 på morgonen. Men somnade sedan om till 10 igen för att jag skulle upp och jobba. Det blev ungefär 14 timmars sömn. Det satt skönt!

I alla fall så har jag jobba idag. Det var lugnt hela dagen. Inte en enda rush kom på hela dagen. Riktigt lugnt.

Syrran ringde när jag jobbade och berättade att mamma och pappa har blivit smittade av mig. Jag skrattade! Taskgt, av mig! Men jag kunde inte låta bli att skratta när jag kom hem heller. Jag skrattade åt dom men tyckte ju fortfarande synd om dom. Huga, stackarna.

Jag är glad att jag bara behövde uppleva det helvetet endast en dag!

Kommentarer
Postat av: ErikFlaeder

haha ja, du och ditt JC :d

2010-06-15 @ 16:47:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ErikFlaeder

ja, klart de gör :d 12 tusen :D

2010-06-15 @ 20:41:56
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0