Midsommarafton

Glad Midsommar, alla!

Syrran och jag är hemma själv och har varit det sedan en vecka tillbaka. Om vi får bestämma så blir det inge nubbe och sill. Nej, för oss blir det grillning och färskpotatis. Färspotatis är så gott, ska ni veta! :) Men det vet ni väl redan.


Jag vet inte om vi ska åka till Midsommarfirandet här på ön. Vi har liksom nyss klivit upp. Men en liten titt kan man väl göra i alla fall. :) Vi blev lite sen då mamma ringde och väckte oss kl 12. Jag frågade henne vad klockan var och jag trodde att den bara var ungefär 10. Men inte då...



Nu måste jag sluta, annars blir inlägget för långt och tråkigt.


Trevlig Midsommar, alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0