Rubriken är svåra

Öhm...  Rubriker, ja.

Idag var man tillbaka på APUn. Fast jag har ju faktiskt varit där hela sportlovs-veckan och jobbat. Mycket stålar blir det. :) Det behövs ju eftersom att man ska åka till Göteborg en weekend. Vi åker på ondag och hälsar på tremänningar och mammas moster och morbror. Det ska blir kul och mysigt att möta våren i Göteborg. Eller man får ju hoppas att det blir några plusgrader i alla fall. :)


Idag blev jag bjuden på lunch. Av min handledare. Jag berättade att idag är det exakt 1 år sedan som jag började att praktisera på JC. Då firade vi det med lunch tillsammans på Tacobar. :) Gott gott! Hihi


Nu så måste jag göra mig klar inför träningen ikväll. Har inte sådan stor lust att träna ikväll, men när hade man det sist? Tyvärr, så är det så..


Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Ja...himmelskt goda :D Kram

2010-03-16 @ 14:05:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Ja, den har jag verkligen fastnat för :'D

2010-03-16 @ 14:37:36
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0