A hurricaaaaaane

Igårkväll var det Birsta City-fest på Våningen. Det var bara jag och Matilda från JC som gick, men det var trevligt ändå. :)

Nu tänkte jag visa lite bilder från igår.

Här har vi maten. Det var Potatiskaka med fläskfile-röra och sallad till med en god dressing. :) Den får 4/5 toasters.


Efterätten bestod av kladdkaka. Enligt mig var det lite snålt med grädde.


Det fanns en överaskning till alla under ens stolar, fastklistrad under. Signerad och allt! :D haha WOW! Låten heter Hurricane och är riktigt bra. ;)

Det var ju faktiskt så att dom var där och spelade sin låt. Det klickade inte för mig att dom skulle vara där förän en konfrencier började ta micken och presentera Rebound, som dom heter. På bilden är det jag och Eddie. Det syns riktigt dåligt, vi knäppte med min iPhone. Därför.

På den här bilden syns det liiiite bättre i alla fall. Det är Matilda, Rabih och jag. :) Han luktade gott! :)

Den här bilden får avsluta kvällen. Det är från terassen på Våningen. :) Trevilg kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0