Whatever you want shawty, I'll give it to you


Titta vilka gotjetjer! Det här var bra många år sedan. Riktiga smultronplockare!

Mina första timmar idag spenderades utanför ICA. Det låter kul va?! Nej, det var det inte heller. I tre timmar stog jag och Sara från laget och frös och huttrade. Vi tjänade.. dåligt. Men gårdagen hade det tydligen gått bra med försäljningen. Vi hade till och med tydligen sålt ett bord!Vi har lite försäljning för att fylla på kassan till cupen som vi åker på till helgen. ;)

Sen så blev det lite tid på Sportfiskemässan i Nordic-hallen. Pappa köpte lite fiskespön och fiskedrag. Fina!


Rubriken? Ja, googla vettja! Jag har haft den strofen i hjärnan hela kvällen. Försäker bota bort det med hjälp av lite tvätt och lyssna på strofen. Det går, väl helt okej. ;)


Nu så måste jag kila. APU imorgon är det som gäller!


Peace!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: eller hur :O och vet faktiskt inte trodde det var hans kompis ryan och sen tror jag också ryan sheckler :D life of ryan ^^

2010-05-11 @ 22:47:46
URL: http://justinbiebermusik.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0