Student 2011



I år är faktikst jag en av dom som tar studenten i år!
I måndags beställde vi mössor och allting som finns därtill. Min räkning hamnade på 1700:-!
Men jag kan ju faktiskt visa er de som jag fick för dom pengarna.

Först såklart mössan! Men den tänker jag inte lägga upp. Den är inte så speciell i cyber-världen. Den är bra mycket finare irl. ;)
Men här nedan kommer det jag beställde utöver mössan. :)

Byxorna hör till hooden som är på första bilden i inlägget. Fast jag beställde dom i Marinblått, både tröjan och byxorna. 
Det var ett erbjudande som löd Tag 3, betala för 2. Så tishan fick jag på köpet. :) Bra va?! :)


Kika in på hemsidan där bilderna kommer ifrån. HÄR!

Och nytt för i år är Kameramössan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0